Freedom - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Pieter Smulders - WaarBenJij.nu Freedom - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Pieter Smulders - WaarBenJij.nu

Door: Piedi

Blijf op de hoogte en volg Pieter

08 Augustus 2005 | Spanje, Barcelona

`WELKOM`

Hello sitebewoner,

Feel Free!

Welkom op mijn site! Je bent vast een van de eerste!
Ik ben een jongen en hoop op een betere Wereld voor iedereen. Dat kan toch nooit denk je mischien nu. Maar als iedereen zo denkt, wordt het dus nog slechter. ;-)

Dit is ongeveer het begin van mijn Reis naar ~A Better World~. Of iets wat er op lijkt. Ik ondersteun inmiddels 3 doelen en ik moet zeggen; het geeft me een goed gevoel! Het is niet veel maar het is tenminste iets. Ik hoop ook dat iedereen aardig voor elkaar is en blijft. Want ruzie en dergelijke, is nergens voor nodig. Dat is verspilde tijd in je korte leventje! Blijf lekker aardig en ga voor de TOEKOMST. Nogmaals: WELKOM!

Dus Help voor een deel mee met een betere aarde en steun bijvoorbeeld een van deze GoedeDoelen.
(Alle kleine beetjes helpen!)

http://www.projectaware.com (Gratis!) ;-)
http://www.carenederland.org ;-)
http://www.wnf.nl ;-)
http://www.testnet.nl/capture/?cID=290&sID=15586& (WWF)

Mocht je een ander doel steunen, laat het me weten en ik zet je GoedeDoel erbij. Mocht je er een gaan steunen. Goed bezig!

Bedankt voor U tijd :-)
Geniet! Ben aardig voor je naasten.
Tot slot wens ik je nog een hele fijne dag en tot ..... ?

*BE AWARE*

Met een vriendelijke groet,

pieter

DOWNLOAD: Orbital - Hackers Soundtrack (Nice song)

Welkom here!

Be nice for everyone. Because you live only for a short time. Also go for the Future.
Feel Free and support a foundation.
So you help for a better World.

http://www.projectaware.com (Free!)

Much love and Greatings,

Pieter

• 04 Augustus 2005 - 09:24

Elke:

Hee neefie, leuk we hebben beide een waarbenjij.nu site...moeten we elkaar maar in de gaten houden he!!liefs

• 04 Augustus 2005 - 12:14

@nelus.nl: