"FREEDOM FOR ANYONE" - Reisverslag uit Vught, Nederland van Pieter Smulders - WaarBenJij.nu "FREEDOM FOR ANYONE" - Reisverslag uit Vught, Nederland van Pieter Smulders - WaarBenJij.nu

"FREEDOM FOR ANYONE"

Door: Piedi

Blijf op de hoogte en volg Pieter

09 Februari 2006 | Nederland, Vught

DO WHAT YOU NEVER DID BEFORE!


Hallo allemaal!


Dit is nu mijn 3e berichtje en ik heb de tijd voor het goede!

Wil jij niet als je leeft in een vrede volle wereld leven?

Ik heb er genoeg van. Van al die armoede en oorlog in de wereld. Ik ben van plan om een wereld van de vrede te maken! En jullie hulp zal ik als eerste nodig hebben. En ja, jullie kunnen er bij helpen!

Als ik kijk, naar hoe het nu gaat in de wereld. Kan ik jullie vertellen dat er een oorlog aan komt, die niets opleverd en alleen maar geld kost. Uw en mijn geld! En ik wil mijn geld niet graag aan oorlog besteden. Liever besteed ik het aan de mensen in Afrika en een betere natuur. Zowieso is het slimmer om daar onze energie in te stoppen!

Momenteel leven we in een wereld van hebzucht! We willen allemaal wel geven, als we er "zelf" maar niet slechter van worden. En mijn vraag is:
*Hoe kun je het nou slechter hebben dan iemand in Afrika of slechter dan iemand in een oorlogs gebied?
*Zijn wij niet allemaal gelijk en van de natuur?
*En is het geloof in een godsdienst wel zo goed? (volgens mij is er alleen nog maar oorlog door gekomen!)
*Kunnen we niet allemaal hetzelfde geloven?

En zo kan ik denk ik nog wel ff doorgaan! Maar ik zal jullie het lees plezier besparen.

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen; Wij zijn gelijk aan een boom/natuur! Jij en ik zijn niet meer dan een boom. Waarom? Omdat wij zonder bomen/natuur niet kunnen leven. Dus is een godsdienst dan nog wel zo belangrijk?
Is het niet belangrijker dat je gelukkig bent! Voor geluk heb je dus echt geen godsdienst voor nodig. Heb je een godsdienst nodig om het goede te doen en om mensen te helpen? Volgens mij niet! En het leukste om te doen is iemand ergens mee kunnen helpen. Waarom? Omdat het je een goed gevoel geeft!

Waarom zouden we dan niet met z'n alle iets doen om het voor iedereen relaxter te maken?

Nu wil ik onder de naam "FREEDOM FOR ANYONE" de vrede op aarde herstellen.
En ik denk dat, dat kan met de hulp van veel, heel veel mensen. We zouden dus zelf als "gewone mens" de vrede kunnen houden, maar daar heb ik wel jullie stem bij nodig!


Hoe?
*Zowieso deze mail bij zo veel mogelijk mensen in hun mail box stoppen!
*Mij laten weten dat je achter me staat!

Waarom?
*Twee bereiken meer dan één.
*Je wilt geen oorlog.
*Je bent een goed mens.
*Ik heb de tijd om het waar te maken.


Ik ben benieuwd of jullie mij zullen steunen/helpen!


Ik wens je een hele fijne dag en "geniet" van je dag!




Met een vriendelijke groet,

Pieter

  • 11 Februari 2006 - 08:32

    @nelus.nl:

    Ben het helemaal met je eens. Hoop doet leven.

  • 16 Mei 2006 - 19:10

    Kristel Demmers:

    Mooi gezegd schatje ik ben het helemaal met je eens..
    Hele dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vught

Mijn eerste reis

Hallo!

Recente Reisverslagen:

09 Februari 2006

"FREEDOM FOR ANYONE"

29 Augustus 2005

Freedom

08 Augustus 2005

Freedom
Pieter

Hallo!

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1656
Totaal aantal bezoekers 6594

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: